"Friends"

Everyone comes into your life for a reason, some for good and some for bad. They may shape us, or even break us, but in the end they make us who we are.

Vem jag än blev och vad du än gjorde mig till så kommer jag aldrig gilla personen jag blev med dig. Jag hoppas med allt jag har att folk aldrig tyckte jag var likadan som du. Jag vet också att man formas mycket av personer man har i sin omgivning, det är jag helt med på. Men jag hoppas innerligt att personligheten jag haft & fortfarande har kom ifrån migsjälv och inte ifrån någon annan.

Jag vill aldrig bli som du, och jag ville aldrig heller bli som du.
I många år var du den viktigaste jag hade i livet, men tiden den gick och jag insåg mer och mer hur mycket jag inte alls passade ihop med dig. Hur vi alltid tyckte och tänkte olika, hur vi alltid sett olika på livet och hur vi aldrig egentligen varit lika över huvud taget.

Jag är glad att jag aldrig blev som du.
Jag är glad att jag växt upp & jag är glad att jag växt ifrån dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0