Träningsdagbok.

Nu har jag funderat, och kommit fram till att facebook inte behöver vara sidan där jag skriver upp exakt allt träningsrelaterat jag håller på med. Vet att det finns en hel del människor som stör sig otroligt mycket på det, men egentligen känner jag lite att "stör det dig vad jag skriver på min facebook, ta bort mig, eller läs inte"
Så jag tänker lägga ut på båda ställena när jag känner för det, och inte för att visa upp vad jag gjort, utan för att lätt själv kunna gå tillbaks och kolla vad jag gjort och åstadkommit under tidens gång.

I tisdags såg mitt träningspass ut såhär: {Cardio + Ben / Rumpa}

* 1,5 timmes powerwalk ute i naturen.

* Ben / Rumpövningar:
{ Squats with jump - 15 reps.
Hip lifts - 20 reps.
Side jump squats - 20 reps.
Lunges - 10 reps/leg.
Squats with sumo kick - 16 reps.
Jumping triple squats - 10 reps, total 30 squats.
Gör dessa övningar 5 rundor med 1 minuts vila mellan varje }

Vill ni prova att göra detta passet med just dessa övningar men inte vet vad det är när det är sånadär konstiga benämningar på dem är det bara att kolla på youtube, finns hur mycket videos som helst där att lära sig ifrån.

LYCKA TILL ♥

 


/iamk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0