Fredag!

Idag är det FREDAG!

Jag började dagen med mina 50 squats och ett pass för magen. Det var egentligen det hela för idag, men jag kände för att köra mer, så jag gjorde lite fler övningar som ger hela kroppen styrka sen gav jag mig ut på 1 timmes powerwalk också. Det är ju så fint väder idag, blåser lite, men solen är iallafall framme och då får man passa på. Har ösregnat i de senaste två dagarna nu, så man får fånga de små solchanserna som kommer nuförtiden.

Magpasset såg ut såhär:
{Situps - 20 reps
Plankan - 1 minut
Sidoplanka - 40 sekunder på varje sida
Fällkniven - 15 reps
Maghopp - 20 reps}

Vila en stund efter hela passet, dock max en minut. Sen kör rundan 4 gånger
Vet ni inte vilka övningar det är bara av att läsa benämningarna ovan så kan ni bara kolla på youtube.
Finns massor med videos där man kan lära sig allt mellan himmel och jord från.

LYCKA TILL ♥



/iamk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0