En sån, kärleksförklaring.

Älskade, älskade, älskade Kevin.

Ända sedan jag var en liten flicka har jag drömt om att finna den stora kärleken.
Dendär riktigt, riktigt stora, gränslösa, villkorslösa, hejdundrande kärleken, som överskuggar allt, som man kan leva och dö för.
Dendär som man bara tror på om man är en obotlig sentimental romantiker, - som jag.

Och så kom du.

Då förstod jag att det var dig jag hade längtat efter i hela mitt liv.
Det var du som hade planterat det fröet av längtan i mitt hjärta,
någon gång för länge, länge, länge sen.

Och nu står vi här.

Jag älskar dig Kevin - gränslöst och passionerat, och har gjort det sen första stund.

Jag älskar din hetta, din intensitet, din styrka, din mjukhet, din tillgivenhet, din humor, din intelligens, din generositet, din nakenhet, din ärlighet, din sanning.

Jag älskar allt med dig - det finns ingenting hos dig som jag inte älskar.
Och jag känner att ingen någonsin har älskat mig så mycket som du älskar mig.
Och det gör mig sannerligen till den rikaste tjejen i hela världen.

Jag har aldrig varit så förälskad i hela mitt liv, och jag har aldrig älskat så innerligt och totalt.

Det här är bara så rätt.

Jag litar på ödet. Jag tror på gudamakterna, på dig, på mig, på livet, på kärleken.
För jag är en obotlig romantiker - och jag hoppas verkligen att jag aldrig blir botad från det.

Det kändes verkligen redan från början som att vi var ödesbestämda för varandra.
Du var så rätt, så perfekt - och ja, det blir lite upprepning, men - du var liksom specieldesignad för mig.

Och varje dag bekräftas denna känsla för mig.

Du är perfekt.

Varje morgon när jag vaknar , och jag ser dig bredvid mig i sängen, fylls jag av lycka.
Du fyller mig av lycka.
Jag har aldrig känt mig så lycklig i hela mitt liv, som sedan den dagen jag träffade dig.
Jag har aldrig känt mig så trygg i att vara fullkomligt naken - på alla nivåer - med en annan människa.
Jag trivs så bra med dig. Det är alltid så härligt att vara med dig. Jag känner mig hel tillsammans med dig.
Jag tröttnar aldrig på dig. Jag vill bara ha mer, och mer, och mer, och mer.

Du tillfredställer alla mina sinnen - du är obeskrivligt vacker, du doftar ljuvligt, du smakar fantastiskt gott, jag älskar att känna dig, smeka dig, röra vid dig, och jag älskar att höra din röst.

Du är mitt mirakel, mitt paradis.

Du är min hjälte. Du skapar min värld, den värld jag lever i.

Jag älskar att älska dig.

Jag älskar att du älskar mig.

Jag älskar att du är så bra på att både ge och ta emot - inte minst kärlek.



Jag lovar - att så länge du vill ha mig, så är jag din.

Jag älskar dig.





ta hand om varandra, /k
 

Kommentarer
Postat av: Faster Lis

Du skriver så fint så tårarna trillar❤️

2014-12-06 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0